Обоснование влияния качества физкультурно-оздоровительных и спортивных услуг образовательных учреждений на их приобретение косвенными потребителями

Автор(и)

  • Гульназ Агеева Набережночелнинский филиал Поволжской государственной академии физической культуры, спорта и туризма имени Е. Н. Батенчука, Набережные Челны, Республика Татарстан, Russian Federation
  • Алина Сафиуллина Набережночелнинский филиал Поволжской государственной академии физической культуры, спорта и туризма имени Е. Н. Батенчука, Набережные Челны, Республика Татарстан, Russian Federation

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2015.1.77-80

Ключові слова:

задоволеність, якість додаткових послуг, фізкультурно-оздоровчі послуги, модель

Анотація

Установлено, що маркетингова діяльність у сфері фізичної культури починається з аналізу ринкових можливостей фізкультурно-спортивної організації і передбачає вивчення та оцінювання її зовнішнього і внутрішнього середовища: мотивів і стимулів до купівлі фізкультурно-спортивних послуг, особливостей переважних форм процесу їх придбання, способів отримання інформації про організації та спектри пропонованих нею послуг, аналіз внутрішнього середовища організації, вивчення конкурентного середовища (пропонованих ними фізкультурно-спортивних послуг).

Посилання

Durovich, A. P. Marketing research in tourism / A. P. Durovich. – St. Petersburg.: Peter, 2008. – 384 p.: Il. – (Series “Tutorial”)

Safiullina A. A. Influence of the quality of fitness and sports activities of educational institutions for the purchase of indirect services consumers / A. A. Safiullina, G. F. Ageeva // Collected materials Republican contest of scientific works of students and graduate students for the award them. N. I. Lobachevsky. Compiled by A. T. Popov – Kazan, 2013. – P. 47–48.

Safiullina A. A. On the study of additional sports and recreation sports services conceptual model SERVQUAL / A. A. Safiullina, G. F. Ageeva, Sh. R. Zakirov // Priorities and prospects for physical culture and sports in terms of industrial and innovative development“: proceedings of the International scientific-practical conference: / Republic of Kazakhstan Agency of Sport and Physical Education; red. kollegiya: A. K. Kulnazarov (ed.). [Et al.] – Astana, 2013. – P. 34–36.

Stepanova O. N. Marketing sports activity / O. N. Stepanova. – Moscow: Soviet Sport, 2008. – 480 p.: Il.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-26

Номер

Розділ

Статті