Валеологическое воспитание школьников и олимпийское движение
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2014.1.90-92Ключові слова:
учні, освіта, спартіанський рух, клуби, олімпійський рух, творча діяльність, спартіанське вдосконалення, здоров’я, програми розвиткуАнотація
Розкрито проблему організації освітнього процесу з урахуванням усіх норм і правил, що сприяють збереженню і зміцненню здоров’я підростаючого покоління Республіки Таджикистан. Охарактеризовано основні напрями діяльності спартіанського клубу, де головними засобами, що зміцнюють здоров’я школярів, є рухливі ігри, використання яких може значно впливати не тільки на всебічний розвиток дітей шкільного віку, а й викликати інтерес до систематичних занять фізичною культурою і спортом. Спартіанські програми орієнтовані на формування і розвиток багатьох здібностей, їх прояв у різних сферах творчої діяльності, в тому числі в галузі спорту і мистецтва.
Посилання
Gubanova L. A. Integral program of physical education for 5–11 grades students of secondary school / L. A. Gubanova, S. A. Safarov, D. D. Karimova. – Dushanbe, 2010. – 120 p.
To health through movement / V. F. Feoktistova, L. V. Pliev. – Volgograd: Uchitel, 2010. – 154 p.
Matveev A. P. Technique of physical training with the basics of the theory: study guide for students of ped. institutions and ped. schools / A. P. Matveev, S. B. Melnikov. – Moscow: Prosveschenie, 1991. – 191 p.
Active games: textbook / L. V. Byleieva, I. M. Korotkov, R. V. Klimkova et al. ‒ Moscow: Fizkultura i sport, 2006. – 288 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Теорія і методика фізичного виховання і спорту

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.