BRANDING AS THE BASE OF EUROPEAN FOOTBALL CHAMPIONSHIP COMPETITIONS DEVELOPMENT

Автор(и)

  • Valentin Kutsev Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2014.4.120-123

Ключові слова:

бренд Еuro, бренд UEFA Еuro, брендинг, маркетингова діяльність

Анотація

Брендинг є маркетинговою діяльністю зі створення довгострокової переваги до товару даної фірми, відношення споживача до торгової марки, рекламних звернень, які виділяють товари серед конкурентів і створюють їх образ. Особливістю бренда UEFA Еuro є співпраця з іншими брендами. Ціна і прибутковість бренду Еuro є актуальними і повністю залежать від спонсорів, які беруть участь у змаганнях, а також медіа, що укладають контракти з UEFA.

Посилання

Мichuda Y. Professional sport as a kind of entrepreneurship / Y. Мichuda // Тheory and methods of phys. education and sport. – 2005. – No1. – P. 30–35.

Тоmich М. Marketing in sport. Market and sports goods / М. Тоmich. – Мoscow, 2003. – 224 p.

Yavlenin I. Sports marketing: [http://www.marketing.spb.ru/lib-special/branch/sport.htm]

J. Amis. Cornwell. Global Sport Sponsorship (Sport Commerce and Culture) / Amis J., T. Cornwell. – Oxford, 2005. – 256 p.

J. Mullin. Sport marketing / Mullin J. – Champaign, US, 2007. – 539 p.

L. Masteralexis. – Principles and Practice of Sport Management / Masteralexis L., Barr C., Hums M. – Sudbury, 2012. – 616 p.

M. Pritchard Leveraging Brands in Sport Business / Pritchard M., Stinson J. – Routledge, 2013. – 262 p.

S. Bridgewater. Football Brands / Bridgewater S. – London, 2010. – 256 p.

S. Dobson. The Economics of Football / Dobson S., Goddard J. – Cambridge, 2011. – 474 p.

W. Lagae. Sports Sponsorship and Marketing Communications: A European Perspective / Lagae W. – London, 2005. – 248 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-25

Номер

Розділ

Статті