Сучасні підходи до підготовки майбутніх учителів для проведення позакласної роботи з фізичного виховання

Євгенія Захаріна

Анотація


Рассмотрены современные подходы к профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры к внеклассной работе. В исследовании использованы результаты анкетного опроса 690 студентов высших учебных заведений Украины. Приведен анализ публикаций зарубежных и украинских исследователей о разновидностях форм внеклассной работы. На основе анализа литературных источников и проведенного анкетирования выявлены некоторые особенности профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры. Доказана актуальность и целесообразность избранной проблемы исследования.


Ключові слова


внеклассная работа; физическая культура; подготовка; формы

Повний текст:

PDF

Посилання


Balsevich V. K. The main parameters of forecast of qualitative properties of specialists in the fi eld «Physical Culture and Sport» / V. K. Balsevich, L. I. Lubysheva // Pre-university training as a stage in the development of personnel infrastructure in the fi eld «Physical Culture and Sport»: collection of scientifi c papers / ed. by V. V. Cusin, N. N. Chesnokov, I. M. Bykhovskaya. — Moscow: SportAkademPress, 2001. — P. 43—50.

Kuzmin A. M. The theoretical aspects of professional training of students in university of physical education / A. M. Kuzmin // Teoriia i praktika fi zicheskoi kultury. — 1999. — No 10. — P. 19—21.

Gorodynska I. V. Physical education of high school students in lyceums and gymnasiums in extracurricular activities: thesis of diss. of cand. of pedagogical science: 13.00.07 — «Theory and methods of education» / I. V. Gorodynska. — Kherson, 2004. — 252 p.

Ivanova L. I. Training of future physical education teachers for sports and recreational work with students of secondary schools: thesis. of diss. of cand. of pedagogical science: 13.00.04 «Theory and methods of professional education» / L. I. Ivanova. — Kyiv, 2006. — 24 p.

Stasenko O. Current state of future physical education teachers training to conduct the extracurricular classes with students in secondary schools / O. Stasenko // Young Sports Science of Ukraine. — Lviv, 2009. — Vol. 2. — P. 166—172.

Timoshenko O. V. Theoretical and methodological foundations of optimization physical education teachers training in higher education institutions: thesis of diss. of cand. of pedagogical science. 13.00.04 «Theory and Methods of Professional Education» / O. V. Tymoshenko. — Kyiv, 2009. — 38 p.

Riadynska I. A. Features of organization and conduct of extracurricular physical education and sport activities in Ukraine at the beginning of 21th century / I. A. Riadynska // Teoriia i metodyka navchannia ta vyhovannia: Collected scientifi c papers. — Kharkiv: G. S. Skovoroda’s Kharkiv National Pedagogical University, 2008. — Issue 15.

Horonzhevskiy L. Е. Training of future physical education teachers for extracurricular work with students of secondary school by means of out-of-school practice / L. E. Horonzhevskiy // Collection of scientifi c papers of KhmELNytskiy Institute of Social Technology University «Ukraine». — KhmELNytskiy: HIST, 2012. — No 6. — P. 173—178.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бальсевич В. К. Основные параметры прогноза качественных характеристик специалиста отрасли «Физическая культура и спорт» /В. К. Бальсевич, Л. И. Лубышева // Довузовская подготовка как этап развития кадровой инфраструктуры в отрасли «Физическая культура и спорт»: сб. науч. тр. / под ред. В. В. Кузина, Н. Н. Чеснокова, И. М. Быховской. — М.: СпортАкадемПресс, 2001. — С. 43—50.

Кузьмин A. M. Теоретические аспекты профессионального воспитания студентов вуза физической культуры / A. M. Кузьмин // Теория и практика физ. культуры. — 1999. — No 10. — С. 19—21.

Городинська І. В. Фізичне виховання старшокласників ліцеїв та гімназій у позакласній роботі: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / І. В. Городинська. — Херсон, 2004. — 252 с.

Іванова Л. І. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук спец.: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л. І. Іванова. — К., 2006. — 24 с.

Стасенко О. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями загальноосвітніх шкіл / О. Стасенко // Молода спорт. наука України. — Л., 2009. — Т. 2. — С. 166—172.

Тимошенко О. В. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. В. Тимошенко. — К., 2009. — 38 с.

Рядинська І. А. Особливості організації та проведення позаурочної роботи з фізичного виховання й спорту в Україні на початку ХХІ ст. / І. А. Рядинська // Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр. — Х.: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2008. — Вип. 15.

Хоронжевський Л. Є. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями загальноосвітньої школи засобами позашкільної практики / Л. Є. Хоронжевський // Зб. наук. пр. Хмельниц. ін.-ту соц. технологій Ун-ту «Україна». — Хмельницький: ХІСТ, 2012. — No 6. — С. 173—178.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN: 1992-7908 (друк);

ISSN: 1992-9331 (інтернет);