Рухова активність в інформаційному середовищі учнів старшого шкільного віку

Андрій Мандюк

Анотація


Проведен опрос учеников 10–11-х классов общеобразовательных школ Львова, Тернополя, Ивано-Франковска и Хмельницкого. Определена периодичность, с которой ученики 15–17 лет получают информацию о двигательной активности, основные ее источники. Установлено, с какой целью они используют те или иные источники информации. Полученные данные показали, что основной объем информации, который используют ученики, имеет развлекательную направленность. Основными источниками информации о двигательной деятельности являются сеть Интернет, друзья и сверстники. Данные исследования интерпретированы с учетом гендерных особенностей учеников.

Ключові слова


двигательная активность; ученики; информация; сеть Интернет

Повний текст:

PDF

Посилання


Hrybiuk О. О. Information-communicative technology impact on psychophysiological development of young generation / О. О. Hrybiuk // Internationalscientific-practicalconferenceofteachersandpsychologists «Scienceoffuture» the 5th ofMarch, 2014. Prague (CzechRepublic). No. 1. theEuropeanAssociationofpedagogue sandpsychologists «Science», 2014.

Ieliseieva D. Іnnovation technology for strengthening health of senior schoolchildren / D. Ieliseieva // Sportyvnyi visnyk Prydniprovia. – 2015. – N 2. – P. 59–63.

Zhdanova О. Forms of population involvement in motor activity / О. Zhdanova, L. Chekhovska // Problemy aktyvizatsii rekreatsiino-ozdorovchoi diialnosti naselennia: Materialy ІХ Vseukrainskoi konferentsii. – Lviv, 2014. – P. 208–214.

Imas Е. V. Strategies and recommendations on healthy lifestyle and motor activity Materialy Vsemirnoy organizatsiyi zdravookhraneniya / Е. V. Imas, М. V. Dutchak, S. V. Тrachuk. — Кiev: Оlimpiyskaya literatura, 2013. – 528 p.

Оleksiuk N. Electronic social networks usage in sociopedagogical activity with pupils / N. Оleksiuk, L. Lebedenko // Іnformatsiyni tekhnolohii і zasoby navchannia. – 2015. – N 4(48). – P. 88–102.

Коvaliova N. V. Features of projecting out-of-class activity with senior schoolchildren in physical education / N. V. Коvaliova // Моlodizhnyi naukovyi visnyk Skhidnoievropeyskoho universytety imeni Lesi Ukrainky. – 2012. – Iss. 7. – P. 39–44.

Perehinets М. Моtives and interests of senior schoolchildren in physical education process organization in different comprehensive educational establishments / М. Perehinets, L. Dolzhenko // Теоriya i metodyka fizvykhovannia і sportu. – 2016. – N 4(34). – P. 71–76.

Rоztoka А. V. Features of daily motor activity of pupils of the 5–6 forms / А. Roztoka // Fizvykhovannia, sport і kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi. – 2016. – N 2(34). – P. 46–51.

Futornyi S. М. Formation of healthy lifestyle of young generation in the process of physical education / S. Futornyi, I. Shkrebtiy // Теоriya i metodyka fizvykhovannia і sportu. – Kyiv: Оlimpiyska literatura, 2016. – P. 54–57.

Chukhlantseva N. Usage of active video games in physical education and sport / N. Chukhlantseva, А. Chukhlantsev // Тrayektoriya nauky. – 2017. – N 3.2.

Shkrebtiy I. М. Physical education in education system of Ukraine / I. М. Shkrebtiy // Naukovyi chasopys natsionalnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. – 2010. – Iss. 8. – P. 219–222.

Iaroshyk М. Structure and peculiarities of student youth daily motor activity / М. Iaroshyk, М. Iaroshyk // Problemy aktyvizatsii rekreatsiyno–оzdorovchoi diialnosti naselennia : Materialy Х Vseukrainskoi konferentsii. – Lviv, 2016. – P. 138–142.

Barrense-Dias Y. The relation between internet use and overweight among adolescents: a longitudinal study in Switzerland / Y. Barrense-Dias, A Berchtold, C Akre and J-C Surís // International Journal of Obesity (2015). – P. 146.

Brindova D. How parents can affect excessive spending of time on screen-based activities/ Daniela Brindova, Jan Pavelka, Anna Ševčikova, Ivan Žežula, Jitse P van Dijk, Sijmen A Reijneveld and Andrea MadarasovaGeckova // BMC public health 14.1 (2014): 1261.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Гриб’юк О. О. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління / О. О. Гриб’юк // Internationalscientific-practicalconferenceofteachersandpsychologists «Scienceoffuture» the 5th ofMarch, 2014. Prague (CzechRepublic). No. 1. theEuropeanAssociationofpedagogu esandpsychologists «Science», 2014.

Єлісєєва Д. Інноваційна технологія зміцнення здоров’я дітей старшого шкільного віку / Д. Єлісєєва // Спорт. вісн. Придніпров’я. – 2015. – No 2. – С. 59–63.

Жданова О. Форми залучення населення до рухової активності / О. Жданова, Л. Чеховська // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: мат. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – Л., 2014. – С. 208–214.

Имас Е. В. Стратегии и рекомендации по здоровому образу жизни и двигательной активности / Е. В. Имас, М. В. Дутчак, С. В. Трачук // Сб. мат. Всемир. орг. здравоохранения. – К.: Олимп. лит., 2013. – 528 с.

Олексюк Н. Використання електронних соціальних мереж у соціально-педагогічній роботі зі школярами / Н. Олексюк, Л. Лебеденко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. – No 4(48). – С. 88– 102.

Ковальова Н. В. Особливості проектування позакласної роботи старшокласників з фізичного виховання / Н. В. Ковальова //Молодіж. наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – 2012. – Вип. 7. – С. 39– 44.

Перегінець М. Мотиви та інтереси старшокласників до організації процесу фізичного виховання в загальноосвітніх закладах різного типу / М. Перегінець, Л. Долженко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. – 2016. – No 4(34). – С. 71–76.

Розтока А. В. Особливості добової рухової активності школярів 5–6 класів / А. Розтока // Фіз. виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2016. – No 2(34). – С. 46–51.

Футорний С. М. Формування здорового способу життя молодого покоління у процесі фізичного виховання / С. Футорний, Ю. Шкребтій // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. – К.: Олімп. л-ра, 2016. – С. 54–57.

Чухланцева Н. Використання активних відеоігор у сфері фізичного виховання і спорту / Н. Чухланцева, А. Чухланцев // Траектория науки. – 2017. – No 3.2.

Шкребтій Ю. М. Фізичне виховання в системі освіти України / Ю. М. Шкребтій // Часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. – 2010. – Вип. 8. – С. 219–222.

Ярошик М. Структура та особливості добової рухової активності студентської молоді / М. Ярошик, М. Ярошик // Пробл. активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : мат. Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (12–13 трав. 2016 р.). – Львів, 2016. – С. 138–142.

Barrense-Dias Y. The relation between internet use and overweight among adolescents: a longitudinal study in Switzerland / Y. Barrense-Dias, A Berchtold, C Akre and J-C Surís // International J. of Obesity (2015). – P. 146.

Brindova D. How parents can affect excessive spending of time on screen-based activities/ Daniela Brindova, Jan Pavelka, Anna Ševčikova, Ivan Žežula, Jitse P van Dijk, Sijmen A Reijneveld and Andrea MadarasovaGeckova // BMC public health 14.1 (2014): 1261.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN: 1992-7908 (друк);

ISSN: 1992-9331 (інтернет);