ОБІЗНАНІСТЬ ШКОЛЯРІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2018.2.98-101Ключові слова:
олімпійський рух, олімпійська освіта, культурна спадщина, школярі, освітня діяльністьАнотація
Матеріал, представлений у статті, присвячено аналізу використання потенціалу культурної спадщини олімпійського руху в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти України, перед якими стоїть завдання виховання творчої, цілісної, ініціативної, всебічно розвиненої особистості, наділеної яскравою індивідуальністю, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, критичного мислення, практичного застосування отриманих знань і умінь. Розглянуто цілеспрямований процес освоєння культурної спадщини, духовних цінностей і знань, накопичених поколіннями, в якому культура стає наріжним каменем освіти, а загальнокультурний розвиток особистості – умовою гармонійного її зростання і становлення. Мета. Дослідження стану обізнаності школярів з питань культурної спадщини олімпійського руху. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, опитування, метод математичної статистики. Результати. Розглядаючи навчально-виховну систему школи як середовище для інтеграції олімпійської освіти, ми ставили за мету визначити стан використання надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти України, а також рівня обізнаності школярів у цьому плані. Було проведено аналіз науково-методичної літератури, а також здійснено дослідження – констатуючий експеримент, у ході якого було виявлено потребу у посиленні роботи школи, спрямованої на ознайомлення школярів з олімпійськими та світовими культурними цінностями, неоцінену допомогу в чому може дати знайомство учнів з культурною спадщиною олімпійського руху. Дослідження, проведене шляхом анкетування школярів, дозволяє стверджуватити, що більшість респондентів (понад 70 % загальної кількості) позитивно ставляться до мистецтва. При цьому проблематичним залишається низька відвідуваність школярами мистецьких виставок; нерозуміння того, що спорт має тісні зв’язки з культурою.Посилання
Bogdanova М. А. Cultural content of the Olympism: from antiquity to our days / М. А. Bogdanova // Аlmanakh sovremennoy nauki i obrazovaniya: in 2 parts. – Таmbov: Gramota, 2010. – N 1 (32). – Part II. – P. 20–24
years together. Оlympic education / [ed. by S. N. Bubka and М. М. Bulatova]. – Кiev, 2017. – 128 p.
Coubertin P. Оlympic memories / Pierre de Coubertin. – Кiev: Оlimpiyskaya literatura, 1997. – 179 p.
The Busan Action Plan. URL: http://multimedia.olympic.Org
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-06-20
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Теорія і методика фізичного виховання і спорту
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.