Впровадження інноваційних форм олімпійської освіти

Автор(и)

  • Юрій Бріскін Львівський державний університет фізичної культури, Львів, Ukraine
  • Віра Передерій Львівський державний університет фізичної культури, Львів, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2018.4.91-95

Ключові слова:

#OlympicLab, ефективність, опитування, модулі

Анотація

Розглянуто питання впровадження інноваційних форм олімпійської освіти. Мета. Визначення ефективності впровадження інноваційної форми олімпійської освіти – проекту #OlympicLab. Методи. Аналіз наукової літератури, опитування. Результати. #OlympicLab – нова форма олімпійської освіти. Проект доступний для всіх та відповідає вимогам часу. Має багатоаспектний характер, базується на культурно-освітній програмі Юнацьких Олімпійських ігор та містить шість модулів. Із метою оцінки результатів впровадження проекту #OlympicLab було проведено онлайн опитування представників регіональних відділень НОК України. Воно складалося із запитань про оцінювання ефективності проекту загалом та ефективності його окремих модулів. Загальна оцінка ефективності впровадження проекту становила 8,9 ± 1,09 бала. Найбільш ефективним завданням проекту визначено спрямованість на ознайомлення з олімпійськими та загальнолюдськими цінностями, яке, за результатами опитування, отримало 9,35 ± 0,93 бала. Найбільшою перевагою проекту респонденти визначили інноваційність модулів (8,88 ± 1,00 бала). Аналіз наукової та методичної літератури, нормативних документів МОК свідчить про важливість олімпійської освіти та необхідність розробки її інноваційних форм. Результати опитування підтвердили ефективність модулів, завдань та контенту #OlympicLab, а також допомогли виділили переваги проекту та визначити перспективи його вдосконалення.

Посилання

Iermolova V. М. Оlympic education: theory and practice: teaching guide / V. М. Iermolova. – Кyiv, 2011. – 335 p.

Коstrykova К. S. Меchanisms of Olympic education implementation in educational process of schoolchildren / К. S. Коstrykova // Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. – 2018. – Iss. 152. – P. 96–99.

Маtveyev S. F. Оlympic education: issues and prospects of scientific studies / S. F. Маtveyev, L. А. Radchenko // Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. – 2010. – N 1(3). – P. 165–169.

Savchenko V. H. Оlympic education of children in regular schools / V. H. Savchenko, V. V. Buguychuk, N. V. Моskalenko // «Оlympic Sport and Sport for All»: tezy dopovidey IX Міzhnarodnoho naukovoho konhresu. – Кyiv, 2005. – P. 30.

Тоmenko О. А. Sessions and programs of the International Olympic Academy as a means of the Olympic education / О. А. Тоmenko // Slobozhanskyi naukovo-sportyvnyi visnyk. – 2013. – N 2. – P. 55–57.

Shcherbashin Y. S. Improvement of Olympic education introduction in educational process of children and youth / Y. S. Shcherbashin // «Оlympic Sport and Sport for All»: tezy dopovidey XIV Міzhnarodnoho naukovoho konhresu. – Кyiv, 2010. – P. 747.

Agenda 2020 [Internet]. 2018 [cited 2018 Oct. 21]. Available from: https://www.olympic.org/olympicagenda-2020/

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-30

Номер

Розділ

Статті