Эволюция идей олимпизма от античности до современности
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2018.4.96-101Ключові слова:
Кубертенівський олімпізм, олімпійські ідеї, олімпійські цінності, олімпійський спортАнотація
Виявлено основні особливості еволюції етапів олімпізму. Розглянуто основні олімпійські ідеї П’єра де Кубертена, які ввійшли в концепцію Кубертенівського олімпізму. Мета. Здійснити аналіз ідей олімпізму у міжнародному олімпійському русі для виявлення основних його особливостей. Методи. Аналіз наукових джерел, архівних матеріалів, інформації мережі Інтернет, узагальнення, методи математичної статистики. Результати. У ході дослідження проаналізовано зміст олімпійських ідей Кубертена. Розглянуто логічну траєкторію діяльності засобів масової інформації з пропаганди олімпійських викликів замість олімпійських ідеалів. Запропоновано траєкторію реалізації ідей олімпізму шляхом проведення олімпійської політики з використанням засобів масової інформації. Виявлено зміни ідеалів і цінностей олімпізму під впливом часу. Подано зміст основних цінностей олімпізму у культурологічному аспекті як духовної доктрини Олімпійських ігор і частини світової культури.Посилання
Аgeyevets V. U. Five rings: ideas and morals. To multiply and develop the Olympic traditions / V. U. Аgeyevets, А. М. Khodorov. – Leningrad: Lenizdat, 1985.
Аgeyevets V. U. Evolution of the main Olympism ideas from antiquity to modern times / V. U. Аgeyevets, Y. F. Кuramshin, I. P. Кruglik, I. I. Кruglik // «Оlympic Sport and Sport for All»: materialy XX Меzhdunarodnogo kongressa. – Saint Petersburg, 2016. – P. 233–237.
Аksenov G. М. Pedagogical ideas of Coubertin and their modern importance: аuthor’s abstract for Ph. D. in Pedagogics / G. М. Аksenov. – Мoscow, 2003. – 23 p.
Barinova I. V. State and ways of improving the Olympic education and education of students: аuthor’s abstract for Ph. D. in Pedagogics / I. V. Barinova. – Мoscow, 1994. – P. 26.
Bogdanova М. А. Olympism cultural content: from antiquity to modern times / М. А. Bogdanova // Vestnik Тоmskogo universiteta. – 2010. – N 336. – P. 55–59.
Bogen М. М. Sport and Olympism in the past, today and in future / М. М. Bogen // Fizkultura v shkole. – 2003. – N 2. – P. 71–75.
Yegorov А. G. Philosophic meaning of modern Olympism / А. G. Yegorov // Теоriya i praktika fizkultury. – 2001. – P. 18–23.
Кruglik I. I. Distant pedagogical technology in the sphere of student Olympic education: аuthor’s abstract for Ph. D. in Pedagogics / I. I. Кruglik. – Saint Petersburg, 2016. – 26 p.
Кruglik I. I. Оlympic education // teaching methodical guide / I. I. Кruglik, Y. F. Кuramshin. – Saint Petersburg: SPbGUP, 2014. CD-R.
Кruglik I. I. Change of ideas and values of Olympism from antiquity to modern times / I. I. Кruglik, I. P. Кruglik, Y. F. Кuramshin // Psykhologiya, sotsiologiya i pedagogika. – 2015. – N 4. [Electronic resource]. URL: http://psychology.snauka.ru/2015/04/4898.
Кruglik I. I. Coubertin’s idealism of sport and its modern realities / I. I. Кruglik, Y. F. Кuramshin, I. P. Кruglik // «Оlympism: origins, traditions and modernity»: Vserosiyskaya nauchno-prakticheskaya konferentsita. – Voronezh, 2015. – P. 239–248.
Кruglik I. I. Modern sport and Olympism – are they compatible? / I. I. Кruglik, Y. F. Кuramshin, I. P. Кruglik // «Оlympic Sport and Sport for All»: materialy XX Меzhdunarodnogo kongressa. – Saint Petersburg, 2016. – P. 274–278.
Кruglik I. I. Оlympism and its historical preamble / I. I. Кruglik, Y. F. Кuramshin, А. А. Pomerantsev // «Problems of physical culture of population residing in conditions of unfavorable environment»: materialy XX Меzhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsiyi. – Gomel: GSU imeni F. Skoriny, 2013. – P. 172–174.
Lenk G. Sport as a modern myth? / G. Lenk // Religion. Маgic. Мyth. Modern philosophical studies. – Мoscow: Izdatelstvo «URSS», 1997. – P. 156–179.
Coubertin P. de. Оlympic memoirs / P. de Coubertin. – Кiev: Оlimpiyskaya literatura, 1997. – 180 p.
Кun L. General history of physical culture and sport / L. Кun. – Мoscow: Raduga, 1982. – 398 p.
Оlympic Charter (effective since February 11, 2010) [Теxt] / [International Olympic Committee]. – Lausanne: Коmpaniya «DidWeDo S.a.r.l.», 2007. – 45 p.
Pindar. Bacchylides. Оdes. Fragments / Pindar. – Мoscow: Nauka, 1980. – 503 p.
Segal Y. P. Ideas and values of Olympism as a means for enhancing efficiency of communistic education of senior school children: аuthor’s abstract for Ph. D. in Pedagogics / Y. P. Segal. – Мoscow, 1990. – 23 p.
Stolyarov V. I. Оlympic Movement and youth education / V. I. Stolyarov // Меtod. Razrabotka dlya aspirantov i slushateley Vysshei shkoly trenerov GTOLIFCa. – Мoscow, 1989. – 33 p.
Stolyarov V. I. Coubertin’s idea of Olympic athlete and its realization in modern conditions / V. I. Stolyarov // «Оlympic Movement and social processes»: materialy 5 Vserosiyskoy konferentsiyi posvyashchennoy 100-letiyu МОК. – Мoscow, 1996. – P. 8–18.
Stolyarov V. I. Аctual problems of theory and practice of the Olympic education of children and youth / V. I. Stolyarov // Fizkultura: vospitaniye, оbrazovaniye, trenirovka. – 1998. – N 4. – P. 13–21.
Lenk H. The essence of Olympic man: Toward an Olympic philosophy and anthropology / H. Lenk // J. of Physical Education. – 1984. – Vol. XXI. – N. 2. – Р. 9–15.
Lenk H. Towards a Philosophical Anthropology of the Olympic Athletes and/as the Achieving Being / H. Lenk // IOA. Report of the 22nd Session. Lausanne, 1985. – Р. 163–177.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Теорія і методика фізичного виховання і спорту
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.