THE EVALUATION OF INTERNATIONAL SPORTSMAN SPECIAL SCHOOL COACHING PROGRAM
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2019.3.3-8Ключові слова:
CIPP, коучинг, оцінювання, Міжнародна спеціальна школа спортсменів Східного КалімантануАнотація
Це дослідження проводиться з метою оцінки якості Міжнародної школи спортсменів у Східному Калімантані. Воно містить контекст, вступ, процес та результат. За метод використовується модель CIPP, розроблена компанією Sufflebeam. Результати виявили, що контекст, пов’язаний з історією та метою створення закладу, відповідає потребі тренування молодих спортсменів. Відбір вступників проводили з районів та міст Східного Калімантану, що свідчить про те, що розподіл спортсменів у 10 районах ще не рівномірний. Крім того, інфраструктури потребують більш інтенсивного вдосконалення та модернізації. Оцінка процесу показує, що реалізація навчального процесу та коучинг досягнень відповідали чинним критеріям. Оцінювання результату дослідження на підставі ступеня закінчення навчання показує, що він є хорошим. Але для певних видів спорту необхідним видається ширше вдосконалення певних аспектів. Отже, можна зробити висновок, що успішність школи, коучингу, тренувань та управління Міжнародною спортивною школою не можуть бути відокремленими від її людських ресурсів (спортсменів, тренерів, викладачів та управлінських кадрів), а також від іншої системи підтримки (фінансування та інфраструктури). Якщо всі компоненти будуть враховані, це сприятиме максимально ефективному тренерському процесу і приведе до значних досягнень спортсменів.
Посилання
Al-Shanawani, H. M. (2019). Evaluation of Self-Learning Curriculum for Kindergarten Using Stufflebeam’s CIPP Model. SAGE Open, 9(1), 2158244018822380.
Ambarukmi, D. H. (2007). Pelatihan pelatih fisik level 1. Jakarta: Kemenpora.
Harsuki, H. (2012). Pengantar manajemen olahraga. Jakarta: PT Raja Grafindo Persada.
Irianto, D. P. (2009). Pelatihan kondisi fisik dasar. Asdep Pengembangan Tenaga Dan Pembina Keolahragaan: Kementrian Pemuda Dan Olahraga.
Karatas, H., & Fer, S. (2009). Evaluation of English curriculum at Yildiz Technical University using CIPP model. Egitim ve Bilim, 34(153), 47.
Kristiyanto, A., Mutohir, T. C., Rohmadi, M., & Sari, R. C. A. (2012). Pembangunan olahraga untuk kesejahteraan rakyat & kejayaan bangsa. Yuma Pustaka.
Mutohir, T. C., & Maksum, A. (2007). Sport Development Index. Jakarta: PT Indeks.
Sunhaji, S. (2014). Kualitas Sumber Daya Manusia (Kualifikasi, Kompetensi Dan Sertifikasi Guru). Jurnal Kependidikan, 2(1), 142–160.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Теорія і методика фізичного виховання і спорту
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.