A study on physical education curriculum and its issues in Japan

Автор(и)

  • Ісано Рьодзі Університет Ніхон, Японія

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2020.3.3-9

Анотація

Аннотация. Недавно Японія перейшла від навчальної програми, заснованої на змісті, до навчальної програми, заснованої на компетенціях. Неважко зрозуміти, що принципи ОЕСР лежать в основі керівних принципів у сфері освіти. І зусилля з реформування навчальних програм, орієнтованих на майбутнє, що відповідають соціальним потребам, отримали схвалення ОЕСР. Освітні керівні принципи, створені у відповідь на ці соціальнізміни, мають великі перспективи, але залишаються деякі проблеми. Мета. Дати огляд стану фізичного виховання в Японії, зосередивши увагу на освітніх рекомендаціях, і виявити його проблеми. Результати. Розглянуто «турботу про формалізм» і «ігнорування індивідуальності і взаємовідносин» як проблем, що змінили спрямування в бік навчальної програми, заснованої на компетенціях. Ці формалістичні і технічні тенденції виникли через невідповідність між змістом навчання і навчальною діяльністю, а також унаслідок редукціоністської точки зору, що випливає із методологічних підходів.

Біографія автора

Ісано Рьодзі, Університет Ніхон, Японія

Університет Ніхон, Японія

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Номер

Розділ

Статті