Розробка кількісних критеріїв успішності засвоєння хореографічних навичок у танцювальному спорті
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2021.2.22-26Анотація
Анотація. Представлено результати обстеження 32 кваліфікованих спортсменів (16 пар) 14-15 років, які займаються танцювальним спортом, кваліфікації від I розряду до кандидатів у майстри спорту України. Мета. Розробити кількісні критерії успішності засвоєння хореографічних навичок у танцювальному спорті. Методи. Методика оцінювання майстерності у танцювальному спорті, психофізіологічні методи, методи математичної статистики. Результати. Встановлено, що у юних танцюристів процес формування складних хореографічних навичок залежить від прояву нейродинамічних характеристик нервової системи, зокрема від сприйняття та переробки зорової інформації. Виявлено, що в успішних танцюристів спостерігається достовірно високий рівень швидкості зорового сприйняття, висока швидкість функціональної рухливості нервових процесів та підвищений рівень логічного мислення під час переробки вербальної інформації у ході виконання когнітивного завдання. За отриманими результатами розроблено кількісні критерії успішності засвоєння хореографічних навичок у танцювальному спорті, що дозволяють прогнозувати рівень успішності у формуванні складних хореографічних навичок у юних танцюристів.
Ключові слова: юні танцюристи, критерії успішності, нейродинамічні характеристики, вербальний інтелект.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.