Специфіка застосування дистанційного навчання під час проведення занять з фізичної підготовки

Автор(и)

  • Юрій Сергієнко Університет державної фіскальної служби України м. Ірпінь, вул. Університетська, 31 / вул. Садова, 53, Україна https://orcid.org/0000-0003-1019-6513
  • Світлана Крупеня Університет державної фіскальної служби України м. Ірпінь, вул. Університетська, 31 / вул. Садова, 53, Україна https://orcid.org/0000-0001-7888-1133
  • Артем Цвіга Навчально-науковий інститут спеціальної фізичної і бойової підготовки та реабілітації університету державної фіскальної служби України с. Кашперівська, Білоцерківський район, Україна, вул. Сухомлинського 13, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2021.4.45-49

Анотація

Анотація. У нашій країні використання електронного навчання і дистанційних освітніх технологій стає широко вживаною практикою. Дистанційна освіта, будучи максимально доступною, сьогодні поширена практично у всіх країнах і завдяки своїй доступності, гнучкості та різноманітності форм у майбутньому буде відігравати все більш значущу роль. Фізична підготовка в умовах дистанційного навчання потребує великої міри самостійності. Це допомагає визначити реальний рівень прагнення до здобуття високих результатів у навчанні. Мета. Проаналізувати особливості використання технологій дистанційного навчання в процесі проведення занять з фізичної підготовки. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, систематизація, класифікація. Результати. У статті досліджено передумови здійснення дистанційного навчання в закладах вищої освіти України. Робота базується на вивченні наукового доробку вчених та аналізі результатів їхньої діяльності. Авторами відзначено проблемні аспекти використання технологій дистанційного навчання в процесі проведення занять з фізичної підготовки та акцентовано увагу на технічному забезпеченні організації навчання в умовах карантинних обмежень. У ході дослідження здійснено спробу проаналізувати особливості використання технологій дистанційного навчання в процесі проведення занять з фізичної підготовки. Помічено, що ситуація, яка склалася під час карантину в Україні, продемонструвала всім учасникам освітнього процесу, що дистанційне навчання організоване недостатньо. Тому необхідною є систематизація світового досвіду в даному питанні й адаптація кращих світових практик поряд зі створенням українських інновацій у цій сфері.

Ключові слова: фізична підготовка, освіта, мережа Інтернет, технологія, знання, контроль.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-04

Номер

Розділ

Статті