Особливості викладання народно-сценічного танцю у закладах вищої освіти фізичного виховання та спорту
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2021.4.65-71Анотація
Анотація. Стаття присвячена питанням методики викладання народно-сценічного танцю в закладах вищої освіти (ЗВО) фізичного виховання та спорту. Також розглянуто історичні передумови становлення характерного і народно-сценічного танцю та методики їх викладання. Мета. Проаналізувати та розкрити особливості викладання народно-сценічного танцю в ЗВО фізичного виховання та спорту. Методи. Аналіз, синтез та систематизація наукових джерел, прогнозування та узагальнення. Результати. У статті проаналізовано історію становлення характерного та народно-сценічного танцю. Встановлено, що характерний танець розпочав розвиватися як складова балетного театру та надалі видозмінювався завдяки діяльності видатних балетмейстерів. Народно-сценічний танець виник у 1930-х роках завдяки діяльності професійних та самодіяльних колективів народного танцю. Розглянуто історичні відомості про становлення методики викладання характерного та народно-сценічного танцю, проаналізовано діяльність перших викладачів та методистів. Подано методичні рекомендації до викладання народно-сценічного танцю в ЗВО фізичного виховання та спорту. Охарактеризовано мету, завдання, принципи та методи викладання народно-сценічного танцю в ЗВО. Зазначено доцільність використання методики викладання народно-сценічного (характерного) танцю, що застосовується під час викладання в балетних хореографічних училищах. Наголошено, що, приступаючи до дисципліни «Методика викладання народно-сценічного танцю» в ЗВО фізичного виховання та спорту, необхідно активно слідувати принципам поступовості, системності, доступності, міцності, свідомості та активності, повторюваності, циклічності, єдності теорії та практики. Надано методичні рекомендації із засвоєння основних рухів народно-сценічного танцю біля станка та на середині залу. Більшої уваги приділено першому року навчання як базовому для отримання подальших навичок. Розкрито необхідність розвитку танцювальності та музикальності студентів.
Ключові слова: хореографія, балет, характерний танець, народно-сценічний танець.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.