Обґрунтування змісту диференційованої програми фізичної підготовки спортсменів і спортсменок на етапі попередньої базової підготовки у спортивних танцях
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.1.18-24Анотація
Анотація. Проаналізовано структуру та зміст диференційованої програми фізичної підготовки спортсменів та спортсменок, які займаються спортивними танцями, на етапі попередньої базової підготовки із використанням методів теоретичного та емпіричного рівнів. Мета. Вивчити доцільність диференційованого підходу до процесу фізичної підготовки спортсменів та спортсменок з урахуванням гендерних відмінностей та структури й змісту їхньої змагальної діяльності на етапі попередньої базової підготовки у спортивних танцях. Методи. Теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, емпіричних матеріалів наукового дослідження; педагогічне спостереження; методи визначення фізичної підготовленості із застосуванням інструментальних методик; антропометрія; методи математико-статистичної обробки. Результати. Дослідження проводили у природних умовах навчально-тренувального процесу з постійним контингентом випробовуваних на етапі попередньої базової підготовки (12 хлопців та 12 дівчат), танцювальної кваліфікації «С» класу, яких методом випадкової вибірки було ропозділено на дві рівноцінні групи. Програма фізичної підготовки з урахуванням гендерних особливостей 10–13-річних спортсменів-танцюристів включає три мезоцикли, кожен з яких містить по чотири тижневі мікроцикли, а кожен мікроцикл складається з трьох тренувальних занять. Програма фізичної підготовки була реалізована у підготовчому періоді макроциклу. На етапі попередньої базової підготовки було застосовано тренувальні завдання, що виконувалися з середньою та субмаксимальною інтенсивністю. Це дало можливість для повноцінного та якісного розвитку рухових якостей спортсменів.
Ключові слова: фізична підготовка, спортивні танці, спортсмени-танцюристи, гендерні відмінності, диференціація.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.