Використання фітнес-програми з елементами спортивних танців для розвитку координаційних здібностей дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.1.68-72Анотація
Анотація. Обґрунтовано та перевірено вплив фітнес-програми з елементами спортивних танців на розвиток координаційних здібностей дітей старшого дошкільного віку. Мета. Визначити вплив використання фітнес-програми з елементами спортивних танців для дітей старшого дошкільного віку, спрямованої на підвищення показників координаційних здібностей. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, вітчизняного та зарубіжного досвіду, документальних матеріалів; педагогічні методи; методи математичної статистики. Результати. Дослідження проводили на базі клубу спортивного танцю «Супаданс». У дослідженнях брали участь 45 дітей старшого дошкільного віку. Програма містила кілька блоків (хореографічний, коригувальний, ігровий, танцювальний та змагальний), спрямованих на підвищення результатів фізичної підготовленості, покращення показників фізичних якостей, та такі структурні компоненти: використання базових та допоміжних фігур спортивного танцю; застосування засобів і методів оздоровчого фітнесу, доступних для старших дошкільнят для підвищення ефективності навчання танцювальних рухів; критерії результативності. На кожному етапі розробленої програми було застосовано адекватні методи лікарсько-педагогічного контролю, які дозволили здійснювати моніторинг показників фізичного стану та в разі потреби вносити корективи. Виявлено, що фітнес-програма позитивно вплинула на результати виконання спеціальної хореографії для визначення рівня розвитку координаційних здібностей. Зауважимо, що статистична обробка експериментального матеріалу підтвердила статистично значуще зростання координаційних здібностей під час виконання тестових вправ.
Ключові слова: дитячий фітнес, діти 5–6 років, фітнес-програма, педагогічний експеримент, координаційні здібності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.