Оцінка рівня задоволеності споживачів рекреаційних послуг в індустрії розваг та відпочинку

Автор(и)

  • Дмитро Мальцев Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0003-2127-3385

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.2.49-53

Анотація

Анотація. Подано інформацію про важливість оцінки рівня задоволеності споживачів рекреаційних послуг в індустрії розваг та відпочинку (на базі торгово-розважальних центрів) для підвищення рівня залучення населення до активного сімейного дозвілля, раціональної організації вільного часу. Мета. Оцінити рівень задоволеності споживачів рекреаційних послуг в індустрії розваг та відпочинку. Методи. Теоретичний аналіз даних спеціальної науково-методичної літератури, узагальнення, систематизація, соціологічні методи дослідження (анкетування), методи математичної статистики. Результати. Побудовано рейтинг найбільш популярних форм організації сімейного дозвілля, відповідно до якого відвідування катків/роледромів на базі торгово-розважальних центрів посідає друге місце. За результатами дослідження встановлено, що для 53,8 % клієнтів головною метою відвідування катка/роледрома на базі торговельно-розважального центру є організація активного сімейного дозвілля. Для більшості опитуваних важливими під час вибору катка/роледрома на базі розважальних центрів для відвідування є такі чинники: чистота приміщення, стан і справність інвентарю та приємний досвідчений персонал. Встановлено, що більшість клієнтів розважальних центрів частково задоволені (71,6 %) рекреаційними послугами, що надаються. Підвищити рівень задоволеності можна на основі розширення додаткових послуг, а саме проведення майстер-класів з навчання та вдосконалення їзди на ковзанах (роликах), доступність онлайн-послуг (перегляд розкладу, актуальні дані про завантаженість залу, групи, тренера, кімнати, атракціонів); проведення індивідуальних занять, розважальних програм, наявність ігрових локацій тощо. Середній бал готовності рекомендувати даний розважальний заклад своїм знайомим становить 6,99, і оцінка цієї готовності розташувалась між 4,25 і 9,72 балами, що також свідчить про рівень задоволеності споживачів рекреаційних послуг.

Ключові слова: оздоровчо-рекреаційна рухова активність, сімейне дозвілля, рівень задоволеності, рекреаційні послуги.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-25

Номер

Розділ

Статті