Особливості викладання дисципліни «Історія та основи теорії музики» у студентів-хореографів закладів вищої освіти фізичного виховання і спорту

Автор(и)

  • Людмила Гладка Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6932-1855

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.3.64-68

Анотація

Анотація. Сьогодні надзвичайно актуальною є проблема виховання сучасної генерації хореографів – хореографів-танцівників, хореографів-педагогів та хореографів-постановників, які реально володіють ґрунтовними знаннями з теорії музики, аналізу музичних творів, розрізняють історичні періоди становлення музичного мистецтва і вміють синтезувати та застосовувати ці знання у практичній професійній хореографічній діяльності. Мета. Проаналізувати процес викладання дисциплін «Історія та основи теорії музики» і «Практикум з історії та теорії музики» у студентів-хореографів закладів вищої освіти фізичної культури і спорту, узагальнити отримані результати та виявити особливості цього навчального процесу. Методи. Аналіз процесу викладання дисциплін, діагностика отриманих результатів, узагальнення даних та виявлення особливостей викладання музичних дисциплін. Результати. Викладання дисциплін «Історія та основи теорії музики» і «Практикум з історії та теорії музики» у студентів-хореографів кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України дало професійні освітні результати – студенти засвоїли основні терміни і поняття теорії музики, отримали навички практичного аналізу музичних творів, розібралися в періодах становлення музичної культури, ознайомилися з творчістю видатних композиторів зарубіжної, радянської та української музики.

Ключові слова: освіта, спорт, хореографія, теорія музики, історія музики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-20

Номер

Розділ

Статті