Авторська методика вивчення техніки ривка штанги під час самостійних занять важкою атлетикою
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.4.7-14Анотація
Анотація. Багато юнаків та дівчат приходять до секції, спортивних клубів та тренажерних залів, аби вивчити базові вправи важкої атлетики, але стикаються з відсутністю методики навчання важкоатлетичних вправ. Мета. Проаналізувати та обґрунтувати на практиці авторську методику вивчення техніки ривка штанги для спортсменів, які самостійно займаються важкою атлетикою. Методи. Аналіз наукової літератури, матеріалів мережі Інтернет, педагогічні спостереження, біомеханічний аналіз структури руху штанги. Результати. Запропоновано авторську методику вивчення техніки ривка штанги для тих, хто самостійно займається важкою атлетикою. Програма занять становить 20 тренувальних занять із комплексом підвідних, імітаційних та спеціально-підготовчих вправ. Авторською вона вважається тому, що навчання техніки ривка здійснюється не за традиційним принципом «знизу–вгору» (з помосту до фази фіксації штанги на випростаних руках), а у напряму згори–вниз (із фази фіксації штанги на випростаних руках, до стартового положення атлета на помості). Програма містить ряд нових, інноваційних рухових дій (вправ), взятих із багаторічної тренувальної практики одного із авторів статті, що до сьогодні не вивчались та не описувались у навчально-методичній літературі з важкої атлетики. Вона пройшла апробацію під час багаточисельних семінарів (вебінарів) з важкої атлетики зі спортсменами у багатьох країнах світу та отримала позитивні відгуки від тих, хто самостійно займається за цією програмою.
Ключові слова: методика навчання, ривок, біомеханічний аналіз, відеозапис вправ, авторська програма, самостійні заняття, важка атлетика.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.