Реалізація варіативної складової на уроках фізичної культури в умовах освітнього середовища міських і сільських шкіл

Автор(и)

  • Тетяна Круцевич Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-4901-6148
  • Сергій Трачук Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-5580-0510
  • Інна Мамедова Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0003-1017-9369

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.4.31-36

Анотація

Анотація. Заходи з підвищення рухової активності молоді в секторі освіти визнаються як один із економічно ефективних підходів до громадського здоров’я. Аналіз тенденцій у сучасній системі шкільної освіти в Україні свідчить, що здійснені позитивні кроки спрямовані на досягнення загальної мети базової загальної освіти та реалізацію концептуально нової навчальної програми з фізичної культури. Мета. Визначити умови освітнього середовища для реалізації варіативної складової на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти різної територіальної локації. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури; анкетування; методи математичної статистики. Результати. Умови екологічного освітнього середовища в сільських і міських закладах загальної середньої освіти, функціональні спортивні зони, матеріально-технічне забезпечення визначено серед ключових для реалізації модульного підходу на уроках фізичної культури. Заклади освіти повинні прагнути відповідати критеріям санітарного благополуччя, мати сучасну матеріально-технічну базу для організації навчання та забезпечення фізичної активності учнів.

Ключові слова: навчальна програма, варіативні модулі, фізична культура, заклади загальної середньої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-25

Номер

Розділ

Статті