Реалізація варіативної складової на уроках фізичної культури в умовах освітнього середовища міських і сільських шкіл
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.4.31-36Анотація
Анотація. Заходи з підвищення рухової активності молоді в секторі освіти визнаються як один із економічно ефективних підходів до громадського здоров’я. Аналіз тенденцій у сучасній системі шкільної освіти в Україні свідчить, що здійснені позитивні кроки спрямовані на досягнення загальної мети базової загальної освіти та реалізацію концептуально нової навчальної програми з фізичної культури. Мета. Визначити умови освітнього середовища для реалізації варіативної складової на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти різної територіальної локації. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури; анкетування; методи математичної статистики. Результати. Умови екологічного освітнього середовища в сільських і міських закладах загальної середньої освіти, функціональні спортивні зони, матеріально-технічне забезпечення визначено серед ключових для реалізації модульного підходу на уроках фізичної культури. Заклади освіти повинні прагнути відповідати критеріям санітарного благополуччя, мати сучасну матеріально-технічну базу для організації навчання та забезпечення фізичної активності учнів.
Ключові слова: навчальна програма, варіативні модулі, фізична культура, заклади загальної середньої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.