Використання реклами і РR в діяльності спортивних федерацій України (на матеріалах Всеукраїнської громадської організації «Федерація хокею України»)

Автор(и)

  • Лариса Калита Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-6529-3164
  • Марія Приймак Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0003-3249-9902

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.4.72-77

Анотація

Анотація. Позитивною тенденцією останніх років, що спостерігається в українському спорті, є зростання розуміння того, що в сучасних ринкових умовах будь-яка фізкультурно-спортивна організація в своїй діяльності вже не може обійтись без використання маркетингових технологій. У статті розглянуто стан і особливості використання реклами і РR в діяльності Всеукраїнської громадської організації «Федерація хокею України» (ВГО ФХУ). Мета. Визначити стан рекламної і PR діяльності ВГО ФХУ у 2019–2020 рр. та дати їм оцінку. Методи. Аналіз документів, контент-аналіз, соціологічне опитування, порівняння і узагальнення. Результати. За результатами дослідження встановлено, що найбільш вдалою рекламною і PR кампанією, здійсненою ВГО ФХУ в останні роки, стало просування чемпіонату світу Ю-20 у грудні 2019 р. Рекламою і PR діяльністю у ВГО ФХУ до кінця 2020 р. займалось маркетингове агентство «GoldenTeam». Практика спортивного маркетингу доводить, що найкращим середовищем для використання піару та поширення рекламної інформації є спортивні змагання. Це ще раз підтвердило просування чемпіонату світу Ю-20 у Києві. Фахівцями-маркетологами було розроблено маршрутну карту підготовчих заходів до проведення чемпіонату, яка включала ряд підготовчих заходів, а саме початок продажу квитків, проведення прес-конференцій і презентацій, організацію медіа-підтримки заходу, розміщення реклами, організацію PR кампанії з широким залученням засобів масової комунікації і сучасних PR технологій, а також використовувались різноманітні види реклами, що привернуло увагу прихильників хокею і широкої громадськості й дало позитивний результат – заходи чемпіонату відвідали понад 70 000 осіб, інформація про нього з’явилася в 30 засобах масової інформації.

Ключові слова: маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації, рекламні технології, паблік рилейшнз.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-25

Номер

Розділ

Статті