Вплив рухової активності на підвищення стресостійкості здобувачів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.2.32-36Анотація
Анотація. Дослідження, спрямовані на визначення особливостей прояву стресової реакції здобувачів вищої освіти та пошук шляхів підвищення їхньої стресостійкості, формування в них навичок емоційної саморегуляції та відповідних копінг-стратегій є дуже актуальними й вимагають якнайшвидшого вирішення. Мета. Оцінити вплив рухової активності на підвищення стресостійкості здобувачів вищої освіти. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, анкетування, тестування, аналіз анкетних даних. Результати. Для сучасних здобувачів вищої освіти Центральної та Північної України характерним є виражений рівень стресу: 81,2 % студенток та 92,8 % студентів переживають стрес різної інтенсивності. 37,9 % студентів та 42,6 % студенток характеризуються високим рівнем реактивної тривожності. У 19,1 % студентів та 21,6 % студенток спостерігався високий рівень впливу травматичної події. Доведено, що обсяг рухової активності статистично значуще більший у студентів, порівняно зі студентками та характеризується високим рівнем рухової активності. Незалежно від статі, між інтенсивністю прояву стресових реакцій здобувачів вищої освіти на стресогенні чинники надзвичайної потужності й рівнем їхньої рухової активності встановлено статистично значущі обернені кореляційні зв’язки. Для підвищення стресостійкості здобувачів вищої освіти, формування в них навичок емоційної саморегуляції та відповідних копінг-стратегій доцільно використовувати засоби рухової активності.
Ключові слова: студенти, стрес, тривожність, рухова активність.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.