Чинники, що впливають на успішність та результативність гравців у кіберспорті
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.3.3-10Анотація
Анотація. Дослідження успішності та результативності гравців у кіберспорті мають високу актуальність у сучасному світі, де він стає дедалі популярнішим та приносить значний прибуток. Доведено значущість чинників, що впливають на успішність гравців та на проведення змагань у кіберспорті. Їх урахування дозволить тренеру розробити ефективні тренувальні програми та визначити кращі практики для команд та окремих гравців. Мета. Визначити та обґрунтувати чинники, що впливають на успішність та результативність гравців у кіберспортивних дисциплінах. Методи. Аналіз літературних джерел та даних мережі Інтернет, опитування, метод експертних оцінок. Результати. На успішність та результативність гравців суттєво впливають їхній психологічний стан та спосіб життя. Багато респондентів вважають, що на успішність впливає і правильне харчування та наявність підтримки з боку родини і друзів, а також вік і стать. Опосередковано впливають на успішність спортсмена в кіберспорті фізична форма та зовнішнє середовище. Найбільш перспективним віковим діапазоном для успішної реалізації можливостей гравця респонденти визначають 17–20 років. До чинників, що впливають на проведення змагань у кіберспорті, віднесено ігрову платформу, час проведення змагань, правила та регулювання змагань, організатори змагань, ігровий формат, призовий фонд, трансляція змагань, місце проведення змагань, глядацька аудиторія. Усі опитувані відмітили необхідність постійної практики та систематичних тренувань для успішності кіберспортсмена та необхідність комунікації в команді.
Ключові слова: кіберспорт, успішність, результативність, змагання, змагальна діяльність, організація, місце проведення змагань, гладацька аудиторія, призовий фонд, трансляція, психологічний, фізичний стан, мотивація.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.