Технологія профілюючої підготовки команди з черліденгу в номінації «чер» з урахуванням індивідуальних особливостей спортсменів
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.4.13-19Анотація
Анотація. Для успішного виступу команди в черліденгу необхідне врахування індивідуальних особливостей спортсменів та розробка технологій організації навчально-тренувального процесу, що дозволяють забезпечити поступове закріплення рухових стереотипів і планомірну адаптацію рухового потенціалу черлідерів до вимог змагальної діяльності. Мета. Теоретично обґрунтувати та розробити структурно-логічну схему реалізації технології профілюючої підготовки черлідерів з урахуванням індивідуальних особливостей спортсменів і специфіки дисципліни (номінації). Методи. Аналіз та інтерпретація науково-методичної літератури; узагальнення емпіричних даних з проблеми спортивної підготовки спортсменів у черліденгу; моделювання. Результати. З урахуванням профілів провідних якостей спортсменів-черлідерів розроблено технологію, що інтегрує комплексні і локальні блоки профілюючих вправ, спрямованих на акцентоване вдосконалення фізичної (загальної та спеціальної), спеціальної технічної підготовки спортсменів з урахуванням їх функціональної ролі у змагальних виступах. Технологія передбачає три послідовні етапи реалізації (діагностувальний, організаційно-технологічний, контрольно-корекційний) і спрямована на поступове вирішення таких завдань: удосконалення фізичних якостей, необхідних для виконання змагальної програми шляхом оволодіння алгоритмами змагальної програми в номінації «Чер»; автоматизація спортивної техніки, закріплення стереотипів профільних (базових) рухових дій з урахуванням вимог змагальної діяльності; розвиток виконавської майстерності, командної взаємодії, емоційно-вольової сфери спортсменів, їх стійкості до стресу засобами профілюючих вправ.
Ключові слова: технологія, черліденг, профілююча підготовка, чер-команда, індивідуальні особливості, спортсмени.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.