Аналіз рівня практичних умінь до здоров’яформуючої діяльності дітей та підлітків з вадами слуху

Автор(и)

  • Віталій Кашуба Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, Україна
  • Олена Маслова Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, Україна
  • Тетяна Ричок Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2017.2.54-58

Ключові слова:

практические умения, здоровьеформирующая деятельность, дети и подростки с нарушениями слуха, ученики, слабослышащие, глухие

Анотація

Представлены результаты исследования уровня сформированности практических умений и навыков по здоровьеформированию детей и подростков с нарушениями слуха; охарактеризована структура организации и проведения исследований в данном целевом направлении; определены главные аспекты проблематики процесса физического воспитания школьников с нарушениями слуха.

Посилання

Vypasniak І. Impact of motor activity activation on social integration of deaf children/ І. Vypasniak // Visnyk Prykarpatskoho universytetu. – 2006. – Iss. 2. – P. 136–140.

Hatsoieva L. S. Somatic health of children with impaired hearing and its changes under the infl uence of experimental methods / L. S. Hatsoieva // Fiz. kultura, sport ta zdorovia natsii : zbirnyk naukovykh prats. – 2012. – Iss. 13. – P. 18–23.

Gerasimova N. А. Integral technology of teaching in physical culture education of schoolchildren: Dissertation of Ph. D. In Pedagogics / N. А. Gerasimova. – Saint Petersburg, 2003. – 251 p.

Ieliseieva D. Level of theoretical knowledge in physical culture of children of senior school age / D. Ieliseieva // Моloda sportyvna nauka Ukrainy: zbirnyk naukovykh prats. – 2015. – Vol. 2. – P. 86–90.

Каshuba V. А. Modern approaches to health preserving of students in the process of physical education / V. А. Каshuba, S. М. Futorny, Е. V. Аndreyeva // Fizicheskoye vospitaniye studentov. – 2012. – N 5. – P. 50–58.

Кrutsevych Т. Approaches to evaluating theoretical knowledge in physical culture of children of middle school age / Т. Кrutsevych, О. Іshchenko, V. Semenenko // Sportyvnyi visnyk Prydniprovia. – 2014. – N 1. – P. 68–73.

Sainchuk М. М. Value orientation of senior schoolchildren to gaining theoretical knowledge in physical culture / М. М. Sainchuk // Моloda sportyvna nauka Ukrainy: zbirnyk naukovykh prats. – 2011. – Vol. 2. – P. 227– 232.

Тоmenko О. А. Тhеоretico-methodical bases of non-special physical culture education of students: аuthor’s abstract for Doctoral degree in Physical Education and Sport 24.00.02 / О. А. Тоmenko. Кiev, 2012. – 39 p.

Futornyi S. М. Modern approaches to healthy way of life formation in students / S. М. Futornyi // Теоriia і metodyka fi z. vykhovannia і sportu. – 2012. – N 3. – P. 15–19.

Futorny S. М. Modern aspects of elaborating and introducing health preserving technologies in the process of physical education of student youth / S. М. Futorny // Fiz. kultura, sport ta zdorovia natsii. – 2014. – N 3 (56). – P. 312–319.

Futorny S. М. Health preserving technologies in the process of physical education of student youth: monograph / S. М. Futorny. – Кiev : Sammit-kniga, 2014. – 296 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-06

Номер

Розділ

Статті