КЛУБНА СИСТЕМА З ПЛАВАННЯ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2019.3.33-38Ключові слова:
здоров’я, клубна система, шкільний спортивний клуб, фізичне виховання, плаванняАнотація
За загальним визнанням фахівців, найгострішою проблемою у сфері фізичної культури та спорту є неефективність сучасного фізичного виховання і розвитку масового спорту в загальноосвітніх установах, відсутність належної постановки позакласної роботи з організації спорту в школі. На сьогодні накопичено певний досвід перетворення існуючого фізичного виховання на основі впровадження спортизаційних форм занять, які дозволяють не тільки значно поліпшити динаміку показників фізичної підготовленості школярів, а й докорінно змінити їх ставлення до фізичної активності. Мета. Вивчити особливості розвитку і діяльності клубної системи з плавання. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, даних мережі Інтернет. Результати. У статті проаналізовано та узагальнено фактори й причини ефективного використання шкільного спортивного клубу з плавання, який сприяв би зміцненню здоров’я підростаючого покоління. Показано систему шкільного спорту в умовах загальноосвітнього закладу. Розкрито актуальність створення шкільного спортивного клубу з плавання, який є структурним підрозділом навчального закладу, що буде забезпечувати школярів необхідним і достатнім рівнем якості, ефективності, доступності та привабливості фізкультурно-спортивних послуг, а також створювати й активно використовувати освітній і виховний ресурс спортивної культури. Цей проект підвищує ефективність навчального процесу, розширює можливості використання позанавчального часу з метою залучення дітей до систематичних занять спортом. Цінність фізичної культури (оздоровчого плавання) для особистості і всього суспільства в цілому, її освітнє, виховне, оздоровче і загальнокультурне значення полягає саме у формуванні здорового способу життя, розвитку тілесних, духовних і творчих сил школярів.Посилання
Andreeva OV. Analysis of motivational theories in the field of recreational physical culture. Teoriia і metodyka fizvykhovannia і sportu. 2004; 2: 81–85.
Glazyrin ID. Fundamentals of differentiated physical education. Cherkasy; 2003. 418 p.
Iermolova VM, Ivanova LI, Derеvyanko VV. Learn through playing: method. guide for teachers of physical culture of general education institutions. Kyiv: Litera LTD; 2012. 208 p.
Zakharina YA. Out-of-school and extracurricular health related and educational work as a prerequisite for strengthening the health of schoolchildren. Pedahohika, psykholohiia ta medyko biolohichni problem fizychnoho vykhovannia і sportu (SS. Iermakov, editor). N 9. Kharkiv; 2011. 49–52.
Krutsevich TY. The concept of improvement of physical culture programs in a general school. Fiz.vykhovannia v suchasnii shkoli. 2012; 2 (78): 8, 9.
Lubysheva LI. Sports in the system of physical education: from a scientific idea to innovative practice. Moscow: Teoriia i praktyka fizkultury; 2017. 201 p.
Michuda YP. Market relations and enterprise in the field of physical culture and sport: textbook. Kyiv: Olimpiyska literatura; 2014. 152 p.
Moskalenko N, Vlasyuk O. Motor activity of children of junior school age. Zb. naukovykh prats. Rivne; 2018. P. ІІ. 65–66.
Nazarkevich LI. Theoretical and methodical aspects of conducting training sessions for children of junior preschool age. Moloda sportyvna nauka Ukrainy: Zb. tez dop. Lviv; 2017. 21(2): 62.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Теорія і методика фізичного виховання і спорту
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.