Формування мотивації до занять з фізичного виховання студентів закладів вищої освіти засобами гімнастики
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.1.57-61Анотація
Анотація. Як зазначають науковці, фізичне виховання, будучи складовою частиною системи виховання майбутніх фахівців, відіграє важливу роль у збереженні та зміцненні здоров’я студентів, підвищенні фізичної працездатності, збільшенні тривалості життя, формуванні професійно важливих якостей особистості. У статті розкрито проблему сучасної системи фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. Недостатня дослідженність особливостей формування мотивації у юнаків і дівчат, що навчаються у навчальному закладі, і значущість цього питання для ефективної диференційованої організації фізичного виховання студентів доводить актуальність цього питання. Мета. Вивчення мотивів та інтересів студентів до занять з фізичного виховання, зокрема гімнастикою, під час навчання у закладі вищої освіти. Методи. Теоретичний аналіз літературних джерел, анкетування, методи математичної статистики. Результати. Серед молоді недостатньо сформована мотивація до занять фізичними вправами, тому постійно ведеться активний пошук нових форм і методів підвищення якості фізичного виховання майбутніх студентів закладів вищої освіти. На сьогодні проблема мотивації досить актуальна і висвітлена у цілому ряді робіт. У системі фізичного виховання гімнастика займає особливе місце, адже вона є одним із основних засобів для зміцнення здоров’я, фізичного розвитку, загартування організму, формування життєво необхідних рухових умінь та навичок, одним з універсальних засобів фізичного виховання. Це система специфічних вправ і методичних прийомів, які використовують з метою фізичного виховання, освіти, спортивної підготовки, оздоровлення, відновлення, лікування тощо. Вона сприяє розвитку та удосконаленню таких фізичних якостей, як швидкість, витривалість, гнучкість, спритність, сила, координаційні здібності.
Ключові слова: інтерес, пріоритети, гімнастика, засоби, мотиви.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.