Складові професійної компетентності вчителів фізичної культури Китаю
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.3.59-63Анотація
Анотація. Сучасний етап розвитку шкільної освіти КНР характеризується як період освітніх змін, ключовим елементом якого є впровадження освітньої реформи, саме тому питання удосконалення професійної компетентності вчителів фізичної культури КНР набувають особливого значення. Мета. Визначити складові професійної компетентності вчителів фізичної культури Китаю. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення даних літературних джерел, соціологічні методи дослідження (анкетування), методи математичної статистики. Результати. Вчителям фізичної культури, які взяли участь в опитуванні, було запропоновано для вибору перелік тем, вивчення яких дозволило підвищити їхню кваліфікацію протягом останніх двох років на різних освітніх платформах. Зазначені теми були розподілені на два блоки: спрямовані на удосконалення організаційних умінь та методичних знань вчителів фізичної культури в процесі фізичного виховання та пов’язані з організацією контролю та використанням інформаційно-цифрових технологій у процесі фізичного виховання. В процесі опитування встановлено, що значна частина вчителів потребує удосконалення знань та вмінь, які пов’язані із використанням методів залучення дітей до занять фізичною активністю, технологій, спрямованих на розробку індивідуальних планів (програм) фізичної активності учнів та технологій формування рухових умінь і навичок, інформаційних технологій в процесі фізичного виховання, пристроїв для моніторингу фізичної активності та технологій проведення або використання фітнес-тестів для оцінки фізичної підготовленості.
Ключові слова: компетентність, професійна діяльність, вчитель фізичної культури, КНР.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.