Оцінювання плавальної підготовленості дітей молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.1.9-14Анотація
Анотація. У сучасних умовах природних і економічних катаклізмів разом із життєво необхідними руховими навичками ходьби, стрибків тощо необхідність навчання плавання є актуальною. Проте нині плавальна підготовленість населення залишається ще дуже низькою. Мета. Проаналізувати динаміку плавальної підготовленості та успішності засвоєння плавальних умінь та навичок дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку в умовах літнього оздоровчого табору. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Для визначення оцінювання плавальної підготовленості дітей нами було розроблено систему контрольних вправ. Результати тестування молодших школярів, розподілених на дві групи, на початку дослідження свідчать про низький вихідний рівень плавальної підготовленості – коефіцієнт навченості становить у першій групі – 0,5, у другій групі – 0,45. Наприкінці дослідження значення коефіцієнта навченості становить: у першій групі – 0,67, у другій групі – 0,61, що відповідає достатньому рівню плавальної підготовленості. Коефіцієнт навченості дітей у вмінні плавати протягом дослідження збільшився майже однаково – у першій групі приріст коефіцієнта навченості дорівнює 0,17, а в другій – 0,16. Отримані результати свідчать про незначний ступінь впливу фізичного розвитку на рівень плавальної підготовленості. Дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми навчання плавання молодших школярів. Подальші наукові пошуки можуть відбуватися в площині визначення основних передумов ефективного формування навички плавання дітей молодшого шкільного віку у відкритих водоймах.
Ключові слова: діти молодшого шкільного віку, плавання, плавальна підготовленість, фізичний розвиток.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.