Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти

Автор(и)

  • Лілія Козинко Національний університет фізичного виховання і спорту України, вул. Фізкультури 1, м. Київ, 03150, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-0951-111X

DOI:

https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.2.64-69

Анотація

Анотація. Розглянуто питання формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти. Мета. На основі аналізу феномену конфлікту розглянути основні аспекти формування конфліктологічної компетентності у студентів-хореографів у процесі фахової підготовки у закладах вищої освіти. Методи. Аналіз, синтез та систематизація наукових джерел, прогнозування та узагальнення. Результати. У ході дослідження було розглянуто предметне поле конфліктології з її основними завданнями. Проаналізовано поняття «конфлікт» та «педагогічний конфлікт». Особливу увагу приділено визначенню та особливостям формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Визначено поняття «конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін» та основне коло теоретичних питань, необхідних для засвоєння: походження, структура, динаміка, причини, функції та типологія конфліктів, особливості конфліктних особистостей, поняття педагогічного конфлікту, конфліктна комунікація в педагогічному процесі, способи і методи вирішення педагогічних конфліктів, принципи і методи управління конфліктами, профілактика і запобігання виникненню конфліктів тощо. Проаналізовано практичні методи, які сприятимуть підготовці здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності.

Ключові слова: конфліктологія, конфлікт, хореографія, конфліктологічна компетентність, конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін, фахова підготовка студентів-хореографів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-21

Номер

Розділ

Статті