Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2023.2.64-69Анотація
Анотація. Розглянуто питання формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти. Мета. На основі аналізу феномену конфлікту розглянути основні аспекти формування конфліктологічної компетентності у студентів-хореографів у процесі фахової підготовки у закладах вищої освіти. Методи. Аналіз, синтез та систематизація наукових джерел, прогнозування та узагальнення. Результати. У ході дослідження було розглянуто предметне поле конфліктології з її основними завданнями. Проаналізовано поняття «конфлікт» та «педагогічний конфлікт». Особливу увагу приділено визначенню та особливостям формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Визначено поняття «конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін» та основне коло теоретичних питань, необхідних для засвоєння: походження, структура, динаміка, причини, функції та типологія конфліктів, особливості конфліктних особистостей, поняття педагогічного конфлікту, конфліктна комунікація в педагогічному процесі, способи і методи вирішення педагогічних конфліктів, принципи і методи управління конфліктами, профілактика і запобігання виникненню конфліктів тощо. Проаналізовано практичні методи, які сприятимуть підготовці здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності.
Ключові слова: конфліктологія, конфлікт, хореографія, конфліктологічна компетентність, конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін, фахова підготовка студентів-хореографів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.