Обоснование влияния качества физкультурно-оздоровительных и спортивных услуг образовательных учреждений на их приобретение косвенными потребителями

Гульназ Агеева, Алина Сафиуллина

Анотація


Установлено, що маркетингова діяльність у сфері фізичної культури починається з аналізу ринкових можливостей фізкультурно-спортивної організації і передбачає вивчення та оцінювання її зовнішнього і внутрішнього середовища: мотивів і стимулів до купівлі фізкультурно-спортивних послуг, особливостей переважних форм процесу їх придбання, способів отримання інформації про організації та спектри пропонованих нею послуг, аналіз внутрішнього середовища організації, вивчення конкурентного середовища (пропонованих ними фізкультурно-спортивних послуг).


Ключові слова


задоволеність; якість додаткових послуг; фізкультурно-оздоровчі послуги; модель

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Durovich, A. P. Marketing research in tourism / A. P. Durovich. – St. Petersburg.: Peter, 2008. – 384 p.: Il. – (Series “Tutorial”)

Safiullina A. A. Influence of the quality of fitness and sports activities of educational institutions for the purchase of indirect services consumers / A. A. Safiullina, G. F. Ageeva // Collected materials Republican contest of scientific works of students and graduate students for the award them. N. I. Lobachevsky. Compiled by A. T. Popov – Kazan, 2013. – P. 47–48.

Safiullina A. A. On the study of additional sports and recreation sports services conceptual model SERVQUAL / A. A. Safiullina, G. F. Ageeva, Sh. R. Zakirov // Priorities and prospects for physical culture and sports in terms of industrial and innovative development“: proceedings of the International scientific-practical conference: / Republic of Kazakhstan Agency of Sport and Physical Education; red. kollegiya: A. K. Kulnazarov (ed.). [Et al.] – Astana, 2013. – P. 34–36.

Stepanova O. N. Marketing sports activity / O. N. Stepanova. – Moscow: Soviet Sport, 2008. – 480 p.: Il.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Дурович А. П. Маркетинговые исследования в туризме / А. П. Дурович. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с.

Сафиуллина А. А. Влияние качества физкультурно-оздоровительных и спортивных услуг образовательных учреждений на покупку услуги косвенными потребителями / А. А. Сафиуллина, Г. Ф. Агеева // Сб. материалов Республикан. конкурса науч. раб. студ. и аспир. на соиск. премии им. Н. И. Лобачевского / сост. Попова А. Т. – Казань, 2013. – С. 47, 48.

Сафиуллина А. А. К вопросу об исследовании дополнительных физкультурно-оздоровительных спортивных услуг по концептуальной модели SERVQUAL / А. А. Сафиуллина, Г. Ф. Агеева, Ш. Р. Закиров // Приоритеты и перспективы физической культуры и массового спорта в условиях индустриально-инновационного развития: материалы Междунар. науч.-практ. конф. / Агентство Республики Казахстан по делам спорта и физической культуры; ред.кол: А. К. Кульназаров (гл. ред.) [и др.]. – Астана, 2013.– С. 34–36.

Степанова О. Н. Маркетинг в физкультурно-спортивной деятельности / О. Н. Степанова. – М.: Сов. спорт, 2008. – 480 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN: 1992-7908 (друк);

ISSN: 1992-9331 (інтернет);